Aan alles komt een einde - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Johan en Gemma Bick - WaarBenJij.nu Aan alles komt een einde - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Johan en Gemma Bick - WaarBenJij.nu

Aan alles komt een einde

Blijf op de hoogte en volg Johan en Gemma

03 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Nou, onze tour is bijna over. We zijn gisteren in Christchurch aangekomen, onze laatste stay hier in Nieuw Zeeland. Wat triest om te zien wat de aardbeving in 2011 met de stad heeft gedaan. Overal gestutte kerken, ingevallen kerken, braakliggende plaatsen waar ooit gebouwen hebben gestaan. De mensen uit Christchurch proberen het wel weer op te bouwen. Winkels zitten oa in containers en er zijn ook allerlei 'kunstprojecten' gestart. We spraken een man op straat die zei dat dit ooit zijn stad 'was', triest om te horen.
Vandaag zouden we gaan whalewatchen, maar helaas door de erg harde wind die er vanmiddag stond is dat niet doorgegaan. Dat was een flinke domper als afsluiting van de vakantie, maar dan troosten we ons maar met de gedachte dat we wel een heleboel andere mooie momenten hebben gehad.
Vanavond gaan we nog gezamelijk met de groep eten en dan zullen we toch echt onze spulletjes moeten pakken om naar huis te gaan. Aan alle goede komt een eind zullen we maar zeggen.
We vonden het leuk om jullie mee te laten genieten met onze reis en ook elke keer jullie reacties te lezen. Dus vanaf hier bedankt en we zien jullie weer snel in ons (koude???) kikkerlandje!!!!

• 03 Maart 2014 - 07:20

John En Endrina:

Jullie hebben een geweldige reis met mooie herinneringen gehad, waar jullie nog lang op terug zullen kijken! En met mooie foto's,
    Wij wensen jullie een goeie terugreis en zijn zeer benieuwd naar jullie ervaringen en foto's Tot snel,
    Grijs John en Endrina xx

• 03 Maart 2014 - 10:00

Abigael:

Goede reis terug!!!
    Hier is het een graadje of 10 en vanaf dinsdag droog dus prima hollands weer :-)
    Tot gauw Bickeltjes xxxxx

• 03 Maart 2014 - 10:12

Rita:

Dank jullie wel voor alle mooie verhalen en foto's. Veel herinneringen voor jullie om mee naar huis te nemen.
    Een hel goede, rustige terugvlucht gewenst.
    Rita xxx

• 03 Maart 2014 - 10:26

Sonja:

Lieve Gem en Johan,

Ja jammer dat het er al weer op zit.
    Strek nog maar even de beentjes want het wordt weer lang zitten.
    Goeie terugreis,tot snel.

X Son

• 03 Maart 2014 - 10:45

Marende:

En óf jullie wat beleefd hebben zeg!! Jammer dat het weer voorbij is, maar thuiskomen is vast ook weer heerlijk. Wanneer zijn jullie weer in Nederland?
    Goede vlucht terug, en in het vliegtuig nog maar even lekker nagenieten!

Groetjes, Marende + H+T+M

• 03 Maart 2014 - 21:16

Martha:

Mooi dat jullie het naar de zin gehad hebben...heb met plezier je reisverslagen gelezen en de fantastische foto's bekeken......Was ondertussen zelf wel 2 weekjes weg maar in gedachten ook wel bij jullie....Heb gister alles gelezen en bekeken.....goede terugreis ......zie je het weekend wel........
    Jullie komen met voorjaar weer thuis.....winter is niks in nederland........

groetjes ook aan je mannetje
    knuffff

• 04 Maart 2014 - 21:06

Janny Akkersma:

Fijn dat jullie zoveel van ons mooie land hebben kunnen genieten. kom gerust nog maar een keer terug.
    Groeten vanuit een erg droog Putaruru.(Wij hebben sinds jullie bezoek geen regen meer gehad)
    Wel thuis!

• 05 Maart 2014 - 21:02

Miralda:

Welkom thuis!
    Heb nog ff de laatste verslagen gelezen. Wat hebben jullie mooie dingen meegemaakt. Leuk om het op afstand te volgen.
    Succes met acclimatiseren. Bijtanken vd lange reis. Tot snel! Groetjes