Alles gepakt! - Reisverslag uit Alteveer, Nederland van Johan en Gemma Bick - WaarBenJij.nu Alles gepakt! - Reisverslag uit Alteveer, Nederland van Johan en Gemma Bick - WaarBenJij.nu

Alles gepakt!

Blijf op de hoogte en volg Johan en Gemma

09 Februari 2017 | Nederland, Alteveer

Na al een aantal dagen spullen te hebben verzameld, zit alles nu ook in de rugzak cq reistas. Gelukkig heb ik deze keer geen problemen gehad om onder het maximumgewicht van de koffer te zitten. Nog ff een lekker kopje thee drinken en dan maar richting ons bedje. Buurman Alex is rond half/kwart voor vier hier en zal ons naar Schiphol brengen. Hopelijk is de spits rond Amsterdam ons gunstig gezind en zijn we er ruim op tijd.
Ons vliegtuig zal rond 10.00 vertrekken en via een tussenstop in Houston zullen we rond 21.30 plaatstelijke tijd in San Jose landen, tenminste als Donald Trump ons op Houston niet tegen houd hahaha. In Costa Rica is het 7 uur terug in tijd in vergelijking met hier.
En dan kunnen we van lekker warm weer genieten.
Jullie horen nog van ons!

Gr Johan en Gemma

• 09 Februari 2017 - 20:34

Rita En Chris:

Johan en Gemma, voor nu welterusten en een hele goede reis / vlucht gewenst. Tot de volgende mail vanuit Costa Rica.

Liefs van R en C

• 09 Februari 2017 - 21:17

Richard Martens:

Goede reis!

• 10 Februari 2017 - 12:18

Yvonne:

Goede reis en veel plezier!!

• 10 Februari 2017 - 16:14

Harm En Marende:

Heeee, Gem en Bebo~Jo, Heeeeeel veel plezier daar in het warme Costa Rica!! Geniet van het mooie bijzondere land en vooral van de zon, die missen we hier toch wel heel erg, dus wat dat betreft jaloerssss!!!
    We gaan jullie volgen!! We kijken uit naar de foto´s!! Groetjes van hier!